relentlessreckless.blogg.se

en tråkig jobbhelg bara

Kategori: Allmänt

Hej vänner! Jag hoppas ni har en bättre helg än vad jag har. Jobbat från kl 7 imorse till kl 18 och ska bli samma sak imorgon. Så jag kan inte hitta på så mycket. Fick alldeles för lite sömn inatt (pga diverse fylleringningar mitt i natten? folk tar för givet att jag är ute och festar en fredag haha) höll på att somna framför ratten när jag körde till jobbet imorse (eller nu överdriver jag lite). Och dessutom påvägen hem höll jag på att köra på ett rådjur. Lolz bara en tidsfråga innan jag som är en olycksfågel krockar eller något.
 
Förresten... JAG VILL INTE SE BILDER ELLER HÖRA NÅGOT FRÅN HÅKAN PÅ ULLEVI. Sörjer, eller det på riktigt blöder från mitt hjärta. Önskar så gärna att jag var där och upplevde det. Gråter...
 
 
Har inte så mycket roligare bilder än såhär att erbjuda men bättre än ingenting;) 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: