relentlessreckless.blogg.se

Höst och lyckokänslor

Kategori: Allmänt

 
Det var längesen min kropp mådde såhär bra som den gör nu. Träningen har gjort sitt och jag är fylld av lyckokänslor i hela kroppen. Jag har varit ute och roat mig men inte behövt supa mig full. Jag har bättre sömn och har skaffat mig en självdisciplin haha. Igår och idag var jag på yoga igen och vilken skillnad det är nu. Att jag inte testat detta innan är en skam, fy vad jag mår bra av detta. Känner mig tusen gånger lättare och smidigare efter ett yogapass samtidigt mer harmonisk. Sen har jag tränat spinning idag också och konditionsmässigt märker jag också extrem skillnad. Nu ska jag alldeles strax sova för imorgon har jag en fullspäckad dag.
06.45 - 07.15 Spinning
07.15 - 08.15 Core
09.15 Frukost och kursregistrering med företaget jag jobbar hos
10.00 - 17.30 Utbildning 
17.30 -> fram till onsdag kl 14.00 jobbar jag sovande jour och onsdagens arbetspass på samma gång. Sen direkt efter jobbet ska jag på ett annat informationsmöte/utbildning. Blö, tur en del av det är väldigt kul iaf.
Hoppas ni har en fin vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: