relentlessreckless.blogg.se

floats perfectly

Kategori: Allmänt

 
 
Jag mår otroligt bra just nu. Har haft en bra vecka med mycket träning och fått mycket gjort. Idag har vi möblerat om min lägenhet för 7de gången typ på två veckor. Haft lite panik hur jag vill ha det, min lägenhet är rätt så svår att möblera då det är mycket fönster och dörröppningar, och även att vissa väggar är lite assymetriska. Svårt att förklara men det blir svårt vilket som, men idag hittade vi en bra lösning som fungerar. Nu ska jag bara fixa en massa tyger att hänga upp runt min säng så ska jag sova som en prinsessa...
 
Igår kom Mickis hit för en mysig tacokväll. Dock är det typiskt oss att komma på att dra ut i sista sekund. Blev inte så mycket alkohol men somnade ändå rätt så sent. Hade väldigt trevligt iaf! Idag förutom att ha möblerat om så har jag sett på handboll och tränat yoga. Helvete vad svårt och jobbigt det var, men det var ju inget nybörjarpass direkt. Jag ska ge det ett par gånger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: