relentlessreckless.blogg.se

göteborg<3

Kategori: Allmänt

 
Jag har tagit mig till Göteborg nu. Allt detta pendlande fram och tillbaka... Men kan inte låta bli. Saknar min lägenhet hela tiden, och vill vara här varje ledig stund. Nu är jag ledig imorgon och på onsdag. Jobbade ju hela helgen. Sen ska jag tillbaka och jobba på torsdag men efter det är jag ledig även i helgen och då blir det summerbuuuuurst! Är så pepp! 
 
Även fast jag jobbade hela denna helgen så hade jag en jättemysig helg. Sol, grillat och fint sällskap. Fanny kom till Varberg i lördags och hälsade på. Så vi gick ut och tog lite drinkar, även min kära bonussyster följde med. Det var supertrevligt. Slutade dock att dricka alkohol väldigt tidigt och bytte ut mot alkoholfria drinkar då jag skulle köra bil på morgonen efter/ jobba hela dagen. Men kul var det!
 
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej! Vart kommer din röda klänning ifrån? Har letat en liknande tight klänning i evigheter! Ursnygg :) tack för svar!

    Svar: Hej! Tyvärr inte min klänning och inte jag på bilden, men kan fråga henne nästa gång jag ser henne :)
    relentlessreckless.blogg.se

    2014-05-29 | 22:58:46

Kommentera inlägget här: