relentlessreckless.blogg.se

lazy days

Kategori: Allmänt

Den här veckan har gått himla fort. Det känns som att jag har en massa fritid då jag numera har jobbat sovande jour väldigt mycket (vilket innebär att jag får betalt för att sova), då slutar jag tidigt dagen efter och är alltid ledig dagen därpå. Min mamma kom i tisdags så jag har hunnit umgås massa med henne. Fick spendera en kväll/natt på clarion post och var med på deras företagskonferens-tjosan där det blev en massa vin champagne och himla trevliga människor. Igår jobbade jag sovande jour igen så slutade kl 14 idag. Kom nyss hem och ska duscha innan jag åker iväg för att sitta barnvakt åt två underbara ungar. Just nu känns livet väldigt bra och ska även boka in en hemresa till Umeå snart. WIie! 
 

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: